Sabtu, 31 Mac 2012

Passion and Impression

Assalamualaikum.


Sudah 31/3/2012. Laju dan pantas masa berlalu. Baru ja rasa januari semalam. Rupanya dah nak masuk April esok. Damn masa sungguh cepat.

Jadi mari kita semua gunakan masa dengan sebaik mungkin kerana ianya pergi takkan kembali. Aku sekarang otak agak tak berapa nak sharp sebab terlalu banyak baca artikel dan segala mak nenek mengenai hijau, mampan, hijau, mampan, synthesis dan special special special area jadahnya semua kena ingat dalam pala hotak nih!

Today, i would like to say something. Apa kes berojakkan bahasa nih *menandakan sesuatu sedang merasuk pikiran aku*. 

Dengan ini aku ingin mengumumkan bahawasanya belog is not my passion anymore. It just a place or tools for impression in deep from the sincere and pure heart of me! kehkehlehlehkeh...

If their some kata-kata yang menyakitkan hati anda semua, itu bukan aku tulis mungkin orang lain hacked aku punya belog nih *bajet macam ada orang teringin nak hacked belog aku yang tak femes ni*

Jadi that is the reason why my belog not up to date. Banyak kerja lagi mau bikin dari update belog. Something more important to do in my life. To achieve the greatness successful in gain knowledge. Sebab in the real life, belajar dan kerja is something different dan totally new experince dari belajar nih.

People have dream. This is my dream. To persue study to the highest level. After 25 years changing dream. Hahahaha. Impian dan harapan berubah mengikut persekitaran.

Zaman kecik-kecik nak jadi polis, bila besaq nak jadi chef, lawyer, doctoq, cikgu, dan sebagainya. Kita mempunyai hak untuk mencorakkan apa yang kita mahukan. 

Tak perlu nak meniru orang sana situ sini. You know your self better then others. Pedulikkan apa orang kata. Asalkan setiap perkara yang kita buat tu memberikan kepuasan kepada kita.

People can talk anything, but do they know everything? That all bullshit lah cakap tak serupa bikin kan. Kalau tak tahu cakap tak tahu, tak perlu pura-pura tahu.

Haaa tengok, aku dah melalut sampai kemana punca nih. Angin tak da, ribut tak teringin nak muncul, aku sesuka hati cuba mencipta angin dan ribut. 

Point penting. Impian itu satu harapan, keinginan, pencapaian, kehendak, dan pencetus kearah kejayaan dimasa hadapan.

Ini bukan cerpen tapi satu impression. Damnn right!!hahahahhahaha

2 ulasan:

tomatokering berkata...

pehhh kemain tergeliat lidah den nyebut haa.. omputih gitewww :P

syukrihasshan berkata...

xpyh nk tergeliat sgt la..