Rabu, 14 September 2011

Very Important....

Assalamualaikum

Haloooooooooo, mail lambung nak cakap sikit. Walaupun awak ganas macam SINGA,BERUANG,HARIMAU dan Segalanya tentang binatang BUAS tapi awak punyai hati LEMBUT macam GULA KAPAS yang ingin aku gigit! hakhakhak. 

Sangat penting ohhh bagi aku untuk orang nih!!hahahahahaha... Errrrr, sedang melayan kuih raya yang masih tak habis-habis lagi.


Pemberian dari SINGA tersebut. Terima kasih banyak wokeh. Jangan terjun dalam KEPALA PARIT lak!! hahahahaha.. 1st time merasa SINGA ni buat. LULUS!! hohohohoho. Tak GAGAL noh.

P/S: Sudah lulus..lega ehhhh.. Milo Kaw satu!!!

5 ulasan:

Erin Azizan berkata...

nt taun depan nak pesan la kat Singa jugak

tomatokering :) berkata...

siapa dia lah singa tu . hahah

Mr. Straw berkata...

hahahha..singa tu sangat special okehh...

eton berkata...

singa??? singa = makwe yea.. hehehe

Mr. Straw berkata...

hahahahaha..keberangkalian tu ada..