Selasa, 13 September 2011

Perjuangan start dari sekarang.........

Assalamualaikum..

Halo halo. Aku muncul semula dimalam hari. Nak buat ayaq milo tapi malas pulak. Hohohohoh. Hari ni agak terkejut sikit sebab selepas aku pulang dari kelas, tiba-tiba aku cuba buka pintu bilik aku tak berkunci. Heran bin Pelik. Aku keluar kunci lahhh. 

Ini yang membuatkan hati aku suspens gila. habislah barang-barang aku kena curi. Sebab tak kunci bilik kan! Tapi benda lain yang jadi. Yeayyyy, aku dapat roomate lah! Damnnn.. Buat aku terkejut ja tadi. Spoilll kan mood aku jah. Hohohoh..

Made in Indonesia roomate aku nih. Datang sekejap jer nih. 28 nih dah balik. Short travel sungguh lah. Dia just datang nak hantar report Tesis ja. Aku nih, tesis pon tak berjalan lagi. Terketar lutut dah nih. Hahahahhaha. Rilek, undercover semua dah. Dalam proses penilaian tajuk terbaik dahulu. Mencari satu lagi idea baru untuk diketengahkan. hohohohoh...
Sekarang aku tak da la bosan sangat dalam bilik nih. Asyik bercakap sorang-sorang jah selama satu tahun. Confom orang cop aku GILA...hahahahahha.. Tapi tak gila ok.masih sihat selalu..

Dah la. Aku lapaq.. Nak cari makanan. Hangpa nak belanja pon ok gak. Humm. nak tulis pa lagi noh.. Tak ada idea dah ni. Haish.. nanti la aku update benda-benda yang lebih bermanfaat dan boleh dikongsi bersama nohh... 

P/S: Insan yang cemerlang pastinya akan Selalu TIDO! Sekian...

Tiada ulasan: