Isnin, 5 September 2011

Aksi Terlampau..

Assalamualaikum

Alhamdulillah. Aku selamat tiba di Kota Cahaya Malam. Biasa lah, aku bab cilok mencilok ni memang tahap terer dah. Pro beb. Tapi kebosanan mula melanda hidup aku pada malam ni. Jadi aku pun update lah belog. Hahahahaha. 

mau tengok aksi terlampau perayaan Raya tahun ni? Tidak digalakkan menjadi tontonan kanak-kanak di bawah umur 1 tahun ke bawah. Jangan tiru kerana ianya akan membahayakan anda kelak. Aksi ni hanya boleh dilakukan oleh pro-pro sahaja. Yang amateur tu slow-slow. jangan duk gelojoh no...

mai kita tengok
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Jangan tiru aksi ni OK!! Hanya sapa-sapa yang pro saja boleh buat. HOHOHOOHOH..


P/S: Beraya dengan penuh keriangan.. Makan jangan tak makan...

3 ulasan:

meaw berkata...

apakah itu?limau kah? tak senonoh ang!haha

Umie Artoqiemie berkata...

ape yang kau sumbat tu weh?? euw.. besaq mulut.

Mr. Straw berkata...

onie: makanan la..kopok!!!

umie: kopok laaa...besaq x besaq sgt laa..