Ahad, 4 September 2011

Menghitung Hari!!!!

Assalamualaikum..

Perjuangan yang perlu disudahkan kembali muncul semula. Setelah 4 bulan berbulan madu dengan jayanya di kampung dengan menternak berguni-guni hasil lemak. Akhirnya aku akan kembali ke tempat yang jauh dari kampung halaman aku.

Biasalahh. Nak pergi OBERSEA. Memang macam nih. Bukan selalu boleh pergi sana. Hohohohoho. Nantikan kedatangan aku wahai abang kawasan sana. Aku akan jajah kawasan tersebut. Errrrr, jangan pancung aku sudah lahh. Hikhikhik.

Doakan perjalanan aku selamat tiba disana. Masih ada 1 tahun lagi yang perlu diperjuangkan. Adakah aku mampu? sama-sama kita saksikan video dibawah nihhhh...
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Tak ada video lah. Aku main-main ja. Doakan aku berjaya mencapai impian yang tidak pernah aku jangkakan selama ni. Tak pernah terlintas dalam kamus hidup aku mencapai hingga tahap ni. Alhamdulillah, aku bersyukur dengan apa yang aku lalui selama ni.

Semoga jalan yang aku pilih memberi sinar yang terang benderang sambil diterangi dengan lampu-lampu yang bergerlipan. Merepek tak ketahuan dah ni. 

Apa-apa pon aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN buat semua rakan-rakan yang mengenali diri ini. Mohon maaf dipinta diatas tingkah laku, pergaulan, percakapan dan segala berkaitan dengan diri aku tanpa aku sedari atau sedari.



sekian.

Mr.Straw

p/s: Nak duet raya. aku lum kerja. masih layak terima?hehehehehhe

3 ulasan:

Muslimah Optimis berkata...

hahaha..aku suka part.. tak ada video la.. ngeng betoi aku punya semangat scroll ke bawah..ingatkan ada VLOG lagi..hoho

Azham Vosovic berkata...

Hahahah, penat beraya tp worth it!

Selamat Berhari Raya bro!

meaw berkata...

pada sungguh! kena kat ku, punya scoll video lennnn, cehhh! selamat sampai ye :)