Jumaat, 15 Julai 2011

Dah 20+++...hoohohohoh

Assalamualaikum

Penantian 10 hari dah berakhir. Hohohohoh. Happy Besday To Aku [Sipootcomel][Mr.Straw]... Haduyai. Makin bertambah usia. Tiada lagi kata-kata melainkan hanya ingin yang terbaik dari diri aku ni.

Dengan pertambahan usia ni. Aku berharap segala usaha aku dari kecil hingga ke besaq gedabak ni membawa sinar yang terang dan bercahaya kepada aku kelak. Apabila umur aku menganjak naik ke 20++ ni, tapi aku sentiasa comel ok! Fullstop, jangan duk bangkang ka apa! Aku Comel! hahahahaha.


Kepada yang bagi ucapan kat Facebook dan hantaq msj kat aku. Aku ucapkan terima kasih. Aku saja gunakan belog untuk tujukan khas untuk semua orang yang mendoakan aku. terima kasih semua.

Tak perlu aku bagitahu berapa umur aku sekarang. Biarlah rahsia. Tapi masih 20++ la.. Jauh lagi nak cecah 30++ nuu.. Lambat lagi nak cecahnya. Hehehe. So kira aku macih Muda, Remaja, Comel, Cute dan Miut.. HOhohooh..

Setakat ini sahaja entry di pagi buta oleh aku. Jumpa lagi..

6 ulasan:

zezolla_atin berkata...

muda lasangat en.straw hooii... ahaha

fRaMe+LenSeS berkata...

muda la sgt.. lalalalala~~

fRaMe+LenSeS berkata...

muda la sgt.. lalalalala~~

Cik Mira berkata...

20++ tu brape tuwww :P

Mr. Straw berkata...

ATIN: hohohohoh...muda lah

Nadh: Haish..Terharu..RETISS komen

Cik Mira: Hohohoh.. Ce teka!

shahjiehan berkata...

org muda...! hahaha... jom la lepaks cenang! hahahha...