Khamis, 7 Julai 2011

Miang Ram...kalau tak silap la..

Assalamualaikum..

Apa kabor? Dah makan tengahari ke? Hari ni aku minum ayaq Nescafe Ais 1 Jag ok! Aku sorang ja. hahahahha. Caya dak? Ada bukti weh!! hahahaha


Hari ni menu air aku bukan MILO ok..tapi Nescafe Ais.. Melantak sorang-sorang ditengahari...Cuaca tengah panas. Sekali telan kat celah tekak aku ni.. Perghhh, syahdu nak habaq kat hangpa wohhhh..

Penah dengar Miang Ram. Rasanya tu kot sebutan dia. Aku ingat-ingat lupa. Sejenis makanan woh.. Hari ini entry makanan ja. hahahaha. Bukan apa. Berkongsi jenis makanan kadang-kadang best jugak. tapi yang aku nak cakap hari ini makanan dari thailand punya mari. Mau tengok?


Ini bahan-bahan dia. 


Ini pula cara nak nak makan dia. Memang menarik aku nak habaq weh. Macam makan ulam-ulam sikit. Macam makan sirih pon ada. hahahahah. Tapi tak da sampai menumbuk sampai lumat macam sirih tu. Ni sekali kunyah terus. Pastu telan. Ibarat macam makan Pizza Hut, McD, Chicken Chop dan seangkatan dengannya.

Itu jerlah perkongsian aku untuk tengahari buta hari ni. Jumpa lagi dimasa akan datang. Hahahhaah. Apa-apa pon kalau teringat kat aku. Amik Straw gigit sampai lumat ok!! Chow.. Adiossss...

5 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tudia makanan apa ni??

xpernah dgq pon..

haha..

rasa dia sedap x??

Mr. Straw berkata...

sedap gak..macam makan ulam ja..hahahah..makanan thai punya..

Kyra berkata...

buleh dapat kat mana ni??
akak teringin nak makan la

Mr. Straw berkata...

kena datang langkawi..senang nk bagi.hehehe

Cik Z@i Pen@nG berkata...

sedappppppp tp xmo yg ni...k.zai nk cekelet >.<