Selasa, 12 Julai 2011

Tak tahu tajuk apa...

Assalamualaikum..

Selamat petang.. Pekabor semua?? semoga hangpa semua sihat sejahtera. Kita abaikan BERSIH noh. Buka lembaran baru untuk keamanan negara. Itu yang penting. Hohohoh. Dah macam patriotik aku sekarang ni. Tapi betol lah. Aku pun sayangkan negara aku jugak. Tak suka la tengok orang-orang ditindas semua ni. Lebih suka negara yang aman. Cuba pemimpin tu kena la perbetulkan apa yang silap. jangan menindas rakyat. 

Rakyat takkan cetuskan revolusi sekiranya kepimpinan betul. Apa yang diinginkan rakyat ialah keadilan. Itu jer. Jadi, sebagai pemimpin, anda perlu mendengar keluhan dan pandangan rakyat. Perbetulkan mana yang silap. Peace no War ok!!!


Gambar diatas ni tiada kaitan pun. Saje aku suka-suka nak bubuh. hahahah. Alkisahnya aku amik curi-curi gambaq ni. Pemilik gambaq ni PEMES derr.. Hahahhaha. Orang lain tengah menyembang. Dia leh pergi hentam tengok citer kartun spongebob. Tengok muka kiri kanan dia. Semua fokus. Dia sorang jeling-jeling atas.

Hahahhahaha. Hamik hang. Nak tahu sapa? Pemilik Ladang TOMATO weh. Berjaya dah hasil ladang dia sekarang. Dengar cerita dia nk eksport tomato dia ke Langkawi jer. Support penjualan Jus Tomato oleh aku. Macih la susahkan hang ja. Hahhaha

Ok. Entry ini tiada kaitan apa-apa. Saja aku merepek dipetang hari. Tak tau nak menulis apa. hentam jer la update. Paling penting..............

MILO KAW 1 GELAS BESAQ!!!

2 ulasan:

tomato berkata...

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ><''

bila ang mengata aku ni T_T

zezolla_atin berkata...

hahaha...tadak kja sungguh la mr straw kita ni..