Khamis, 30 April 2009

Yahoooo!!!!!

Aku rasa tenang mlm ni...
sbb aku dah MERDEKA!!!
yarghhhh...
penat kpala otak slama 1 mggu lbih..hhuhu.
skrg nk tggu result lak...heeeeee..
takuttttttt...
tp xpa..
kpd rakan2 ku yg msih berjuang truskn usaha anda.
kejyaan d atas usaha anda..
rjn2 lah stdy yer..

8 ulasan:

sayalahfaizul berkata...

ape barang dah abesss... kitorang ngah perah otak lagi ni... hahaha... 5hb baru abes... tengok la nanti... hahaha

MSBH berkata...

hahah..jgn la jeles..lima hari 2..dah lik kg time 2..x hairan sgt pon..hahahaha

msms um berkata...

ko jangan suka sangat mentang2 dah habis exam, ajak g makan nasi lemak pagi td sampai tak bangun2.. wak lu!!!!!! mentang2 dah habis exam, dah janji dah... korok

MSBH berkata...

weii.aku ttdo la..bkn sngaja x nk trun..huhuhu..

msms um berkata...

em tertido la suka ati sangat dah habis exam, ingat sabtu ni cendol pulut lagi skali, hehehehehe, best sangat petang tadi sampai tak makan nasi petang, hahahaha

MSBH berkata...

ha..sok kita p ramai2..best gila..

enthunter berkata...

hahh..aku dh ckp dh..c...cendol plut..x ajak..xpe la...x pe la...xpe la...natang sgguh....

msms um berkata...

keneth, jangan marah k, kita orang g tu tak di rancang, kebetulan je...
sok dalam pkul 3 nak g. jom r ajak amin, nak tak?? jangan r marah k, hehehehehe.. kita g ramai2 nanti k, aku memg nak ajak ramai2 pergi nanti...huhuhuhuhu