Rabu, 29 April 2009

Kini..

perjalanan exam ku sbentar td bjalan dgn lancar..
perghhh..lega beb...
skrg..2 tumpuan utama ku..
ekonomi bandar n analisis bandar wilayah..
2 paper sekaligus esok..
perjuangan ku akan bermula..
huhuhuhu...
pas 2..MERDEKA!!!!
hahahaha..slmt mnjadi 3rd year..
cpt tol ms blalu..
lps ni cuti sem lak...
hurmmm
sedih gak la..
kn tggl kn kwn2 selama 2 bln..
waiting for next sem..
2 see ur guys again..
apa2 pon slmt berjuang utk esok hari..
aku akan merdeka tepat jam 10.15 pm...
2 yg aku tau..hahahah..

6 ulasan:

I_Hate_Lolipop berkata...

weh hang dah abis paper sungguh ka?

jiwa_hati_rasa_gelora berkata...

herm, harap2 dapat la wat yang terbaik k presiden.. aku tak tahu nak kata apa, cuma aku doaka kita sama2 berjaya k, jangan sombong sangat mentang2 dah merdeka...

I_Hate_Lolipop berkata...

giler lah nick name kau..jiwa_hati_rasa_gelora.*jiwang seyh.

jiwa_hati_rasa_gelora berkata...

em nick name je la yang gila , tuan dia tak gila ag kot, hahahaha.. ada apa pada nama kan?? yang penting ayat mau power, huhuhuhu

MSBH berkata...

btoi..aku sokong.hahhaha.

jiwa_hati_rasa_gelora berkata...

ko tu msbh semuanya sokong, aku yang jiwa rasa gelora ni relex je walau tensen2, hahahaha... suka ati mu la keri ei.. yang penting mu merdeka dah, hhuhuhu