Sabtu, 18 Februari 2012

Kembali.

Assalamualaikum.

Lama aku tak update belog ni. Kesibukkan melanda diri. Terabai lama jugak belog aku nih. Traffic menjunam secara mendadak. Kahkahkah. 

Kembali semula ke Pulau Mutiara? Betolkan Pulau Mutiara a.k.a Pulau Pinang. Pakai hentam ja nih bukan nak ingat sangat nama-nama glemer kat Penang nih.

Bersyukur masih sihat dan mampu meneruskan perjuangan dalam mencari ilmu. Sekarang sudah semester akhir aku kat penang nih. Hampir 2 tahun sejak aku jejak kaki kat penang. Menuntut ilmu tak akan pernah selesai sehinggalah penghujung hayat. Jadi tuntutlah ilmu selama mana yang boleh.

InsyaAllah belog akan diupdate mengikut masa yang "free". Kalau ada lah. Bersyukur jugak dengan keputusan baru-baru nih. Alhamdulillah dan tahniah kepada Nadhar a.k.a kapten XSTAR yang menjadi bapa semalam. Puteri penyeri hidup mereka sekarang.

Sampai sini saja aku menulis. InsyaAllah ada masa aku update lagi.

Tiada ulasan: