Selasa, 22 Jun 2010

Melangkah lebih jauh lagi..........

Assalamualaikum.


Entry malam ni pasai seperti tajuk diatas tu. Hummm, aku pon tak tau pa motif tajuk tu sebenarnya. Duk terpikiaq jgk kan apa sebenarnya aku nk cakapkan (tulis dlm belog ni lah). Orang tua-tua ckp pegi lah cari ilmu sementara masih muda lagi, nnti dah tua-tua dah malas nk cari dah ilmu ni. Dengan laut yang bergelora sekarang ni (kg aku kat langkawi ) jadi perjalanan sangat lah berliku untuk melepasi ombak-ombak. Cewah ayat baik punya ni. Aku dah merepek-repek dah ni. 

Aku harap dengan melangkah lebih jauh ni dapat lah merubah sedikit kehidupan aku di masa akan datang. Kita hnya mampu merancang tapi Allah yang tentukan rezeki kita ni. Tapi kena jugak berusaha kalu tak macam mana kita nk dapat sesuatu benda tu. So kali ni aku akan melangkah lebih jauh dari dulu, mengharungi cabaran yang lebih mencabar. Peluang ni hanya datang sekali ja. Aku harap dapat buat pilihan yang tepat sebab ni akan membuatkan hidup aku menjadi lebih baik dari sekarang. InsyaAllah.



1 ulasan:

I_Hate_Lolipop berkata...

berusahalah...aku doakan yang terbaik..usaha.. usaha..jgn lengah2.