Sabtu, 19 Jun 2010

Kenangan Episod 1

Malam ni aku nk cakap pasai zaman mula2 aku jejak kaki dekat U ni. Kalau tak silap tarikh aku mula jejak kaki kat UM pada 1 Julai 2007. Time pendaftaran mmg agak kelam kabut ckit. Aku pulak paling last daftar diri..hahah. Biasa lah hero mmg slalu lambat. Lawak bila teringat balik saat mula masuk U ni. Langsung tak tahu apa benda. Tp kira ok la sebab ada gak geng seKolej iaitu Suhaizat Rashid dan Siti Zubaidah Saad. Dpt UM dan kolej yg sama. 





Ni mula-mula org ckp 1st year. Zaman tak tahu apa-apa lagi. Kira sronok ja. Bukan nk belajaq sgt. hahaha.  Cuba tgk muka si Ejad ni. Ntah apa-apa perangai. Adoi. Letih melayan budak skolah rendah ni. Tp dia mmg happy slalu tak kira tempat, masa, saat dan alam sekitarnya. Aku tak  panggil dia Ejad tp Angah sbb gelaran dr skolah lagi. Kat UM geng-geng aku pggl dia Ejad Gila. Haha * tu aku saja tambah *. hakhak.. Ok Ckuplah crita ni. Nnti smbung dlm episod seterusnya.

Tiada ulasan: