Selasa, 15 Disember 2009

Penantian itu satu Penyeksaan

Assalamualaikum.

bertemu kita sekali lagi..cewah..macam tv show la plak.
ehem..berkeudara kita pada hari ni ada utk mbincangkan.
apa saya melalut ni..kita fokus kepada topik utama
iaitu Penantian itu satu Penyeksaan..
ada komen?sila berikan yer.2 pon kalu sudi la..

ya..penantian.anda semua tahu apa itu penantian?
penantian menurut Kamus Dewan dlm muka surat brapa ntah.
menjelaskan bahawa penantian ialah masa yg kita tggu utk mengetahui sesuatu perkara.jika salah sila betulkn.hahaha.
jadi.alkisahnya..saya lah yg menjadi mangsa penantian 2..
ye la.result exam.br semalam jer tau.padahal result dah diumum kuar mggu lps lg.ha..menyiksa jiwa dan ragaku.

betapa seksa jiwa dan ragaku menempuh hari-hari itu.
menunggu result saya menonjolkan dirinya.
sedangkan rakan2 lain dr lain len U pon dah tau result.
saya pulak kena psiko ngn kwn2 seperjuangan.
jmpa lg sem depan dlm paper yg sama la.
cuak..mengeletar tubuhku ini.wahwahwa..

kini..akhirnya penantian yg ditggu2.akhirnya menjadi kenyataan.
mau jugak dia kuar yer.aku terseksa batin.
otak dah merewang.berserabut.ada pulak kwn2 kuat psiko.
mn tahan.gila leh jadinya.
terlepas sudah penyeksaan selama 1 bulan lebih ni.

jadi..pedomannya.kepada sesape yg berkenan kat jejaka ke puteri ke!
jgn simpan lama2.kot si dia menanti x sabar.
x baik menyiksa jiwa dan raganya.
hahah..xda kena mgena ngn topik diatas yer.
saja menambah..
have a good day!!
chill OUT!

Tiada ulasan: