Selasa, 15 Disember 2009

Fokus!!

Salam

Hari ini..hari esok..hari lusa..sama ja bagi saya.
mengadap laptop kesayangan ku!!
kenapa ye?penting sangat ke laptop ku ini?jawapannya YA!!!
kenapa..i need this machine 2 do my work..MY THESIS??
warghhh..Tesis..ganguan masa cuti saya..kenapa yer?
penting sgt ke tesis ni?bagi saya sgt penting..hidup dan mati.
kerana penentu saya nk graduate.huhu..belajar2.

need someone 2 give me support.why?
kenapa yer..kerana hati ku meronta-ronta.
jiwang sementara waktu di pagi sepoi2 bahasa.
padahal dah dekat kul 12 kot..
berbalik pada crita perlu seseorg..huhu..
saya perlukan seseorg utk memberi semangat..kononnya
why?because im just human@manusia..
not perfect!tidak sempurna!penuh dgn kesilapan.
im lonely.so lonely.huhuhu..

now!!i need my focus..where r u focus.pls come 2 me.
because ur the only 1 to help me doing my work.
xda fokus xda la keje.maka x siap la keje saya!!
tesis oh tesis.sentiasa mengekori saya.x terputus-putus.
perlu siapkan tesis ni dlm cuti.supaya menyenangkan
di kemudian hari..itulah perjuangan saya sekarang.
terpaksa mengadaikan masa utk melepak ngn kwn2..

sampai sini sajalah kemerapuan saya pada hari ini.
moga kita semua menempuh hari2 dgn penuh bermakna
yezzzaaaa..

~MSBH~

Tiada ulasan: