Khamis, 31 Disember 2009

Selamat Tinggal 2009 !!

Assalamualaikum...

Okey..Pejam celik mata kita smpailah baru tersedar bahawa thn 2009 sudah tiba diakhirnya. xsangka begitu cpt masa berlalu.Terpalit pelbagai peristiwa suka dan duka sepanjang tahun 2009..byk peristiwa yg berlaku memberi pengalaman kepada saya.


Sepanjang 2009 pelbagai peristiwa yg melalui kehidupan ini.Memberi satu kenangan yg wajar disimpan baik2 didalam hati..suka dan duka silih berganti menusuk jiwa dan kalbu..Apakan daya saya hanyalah insan biasa.


Saya tahu byk pihak yg terluka dgn sikap,perangai saya..sblm masuk thn 2010 saya ingin mohon maaf kepada pihak2 yg terlibat sekiranya terkasar  bhs,menengking,menghasut? hhahaha..saya hanyalah manusia yg penuh dgn kesilapan.Dan kesilapan ini lah mendidik dan mengajar saya erti kehidupan.


Terlalu byk kenangan yg dilalui dlm tahun 2009 ini..kesusahan dan kesenangan hadir sebagai satu cabaran dan dugaan dalam menunjukkan arah perjalanan kehidupan..Azam 2009 yg tertinggal akan cuba ditampal semula dalam tahun 2010..humm..bleh ke?xpasti la..life must go on..never back down..jgn pandang belakang..terus maju kehadapan.biarkan kenangan lalu titik tolak perubahan agar hidup ini lebih bermakna..


Kenangan pahit dan manis dijadikan panduan untuk mencari lebih sinar-sinar kebahgiaan di thn 2010..cewah..dan merapu byk ni..hahaha..tapi betolkn..byk btol peristiwa yg berlaku spanjang thn 2009 ini..kalu nk dijelaskan memang x cukup la..bermula dari Januari smpailah Disember.mcm2 berlaku..kenangan manis dan pahit berlalu jua..


Kini..muncul tahun 2010..berbekalkan azam baru..selain itu, tiba pengakhiran juga pengajian..moga tahun 2010 memberi makna serta dorongan utk mencapai kejayaan di masa akan datang..


p/s: berharap sgt tesis dapat disiapkan..huhuuhu..kerana
       lepas ini akan graduate dah..insyaAllah.moga saya 
       akan berjaya pada tahun 2010.

Tiada ulasan: