Sabtu, 12 September 2009

Persahabatan Selamanya..

Sesi 2007/2008

sem 1
permulaan aku d Universiti Malaya.. tanpa kenal sesiapa..hnya kwn dr skolah aku... permulaan kelas..hanya senyum shja dlm kelas..namun tiada kwn baru.. tp..itu hnya permulaan kpd perkenalan kami semua... satu persatu mula mengenali antara satu sama lain...

sem 2
jalinan persahabatan semakin berkembang.. kini kwn2 baru aku sudah mula mengenali aku.. setiap kerja d bincang bersama.. menambah keutuhan persahabatan.. aku x sgka bertemu dgn kwn2 yg sebaik spt ini.. sling bantu-membantu.. byk mghabiskan masa bsama..

sem 3
kini..persoalan tntg major sudah blaku..
kami semua dlm 1 bidang..
ingin mencari ilmu d dada agar mbntu pd ms depan..
gerak kerja dilakukan bersama..
tambah erat persahabatan..
setiap suka duka d kongsi..
setiap acara d atur bersama..

sem 4
dugaan dan cabaran menhantui.
keakraban mula terjalin dgn kukuh sekali..
setiap kegiatan telah mengeratkn lg persahabatan ini..
setiap tohmahan d terima..
kami makin berani..
hadapi cabaran dan dugaan..

sem 5
kini masa kian cemburui..
persahabatan yg terjalin semakin mendalam..
temph bersama makin berkurang..
namun aku harap kamu semua tetap sahabat aku yg sejati..
susah senang d tanggung bersama..
marilah kita berjuang bersama..mencapai cita2..


persahabatan kita
RPP 07/08





semoga kita semua berjaya tempuh dugaan dan cabaran.
p/s: tesis wat la wei...



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam...
yer kri terharu pulak aku rase lpas baca apa yg ko tulis tu....
yer la persahabatan menjadi ikatan penting dalam menjalinkan ukhwah sesama manusia...
aku pun harap persahabatan yg terbina antara kita semua persis untaian tasbih..ada awl yang tiada hujungnya..
insyaallah...

1 of ur friends berkata...

wow
amazing keri..
congrats, ang pandai bermain dengan kata2, memg semua perkara kau pandai main, hahahaha
jangan risau keri, psahabatan kita tak kan berhenti di menara gading jer, tetapi terus kekal hingga ke menara kl tower dan menara lain yang ada di dunia ni, suka ati je pilih je yang mana2 pon...hahahaha
by the way, thanks for being one of my friends..