Khamis, 24 September 2009

Hari Raya!!

Salam..

Kpd Rakan2 aq ingin ucapkan
Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin

Bg sambutan raya thn ni..
hemm..Aku Beraya sorg2 je la...
sbb abg aq lik kg Kak Ipar aq da..
so just beraya ngn mak n abh tiri aq.

pas 2 pegi kubur sorg2... melawat Ayahku..

Pegi Beraya umah saudara mara.. pon sorg2 gak... yg tension..duk tnya.. mana abg n kak ipar.. eeiii..dah nmpk aku sorg.. xda la..

lepas 2 baru la g beraya umah kwn2..
humm..byk umah..aku tompang ja..
hahaha...
byk umah yg di lawati..
ni sebahagian..
sbb byk gmbr aq lum dpt lg..
ni pon colik dr Facebook ja...


D Umah Ajis


D Umah Azizana

Jejaka Hari Raya

D kesempatan ini..
Aq ingin mohon maaf kpd kwn2 sekiranya ada wat silap,marah,moody ke,apa je la..
aq hulurkan jari jemari memohon keampunan dr anda semua..
semoga kita semua mndapat keberkatan Ramadhan..
insyaAllah..

2 ulasan:

Unknown berkata...

salam aidil fitri jugak..

whoaaa!! kenai few peoples here in these photos..

my ex classmate kat SKKT: ku badlishah dan en nazri..hahaha

Mr. Straw berkata...

ya..salam aidilfitri...

oic..kenai depa bdua 2 no..
actually..depa kwn aku jgk daa..
sejak skol menengah...
so kwn hg kwn aku jgk..

hahaha..