Ahad, 2 Ogos 2009

hilangkan tekanan!!

Merenung masa depan sbgai Planner


GENG RPP 3YEAR


Hari Jumaat..kol 3.30 ptg aku dpt panggilan dr si Sapuan..tp aku tido time 2...so x dgr...5 minit kemudian aku tjga..tgk da mscoll..aku coll la..n dr situ bermula la perjalanan bjalan2 bg mghilangkan tekanan dan bebanan masalah mgenai mslh belajar...so..trip kali ni p putrajaya..scr mgejut...pegi jgk..best pa...leh gak hilangkn tekanan..bhibur sekali sekala..x salah kn..

6 ulasan:

paan berkata...

hahaha,nk g mane plak xtiviti pasni..sapuan ajak at bbq kt pantai.
tp xtau lg pantai mane

MSBH berkata...

pantai...
PD jom..
ok pa...

paan hensem..hahaha..perasannnn.. berkata...

ok gak,tp ari sabtu pagi ok kot. sapuan tu mentang2 ae moto baru, asyk nk bejalan je. haha

msms um berkata...

celaka paan!!! ko ngata kat aku yer??oh ko pinjam elmet aku untuk awek tak per??huhhuhuhuhu
ko memg nak kena ngan aku ni
ko siap ko aku jumpa ko...
jangan cakap banyak lau brani jom p lepak pantai jom kita bbq??
amacam?? ada branch??ada brani ka??
kita bbq kat pantai dalam nak??
dalam sangat pantai tu, hahahaha, kat umah presiden?? amacam?? ada brani ka??
hahahahha

I_Hate_Lolipop berkata...

gi buat BBQ kat Pantai Dalam je lah.

ceh gi bukan nk ajak..ingat nk je sponsor korang ape2 kalau ajak aku.huhuhu

msms um berkata...

alah lolipop ye r tu nak sponsor paper lau ikut.. ye2 jer, tapi best jgak, nanti kita g lg nak ikut tak??
jom r nak g bbq plak pas ni la.. jom r,