Sabtu, 1 Ogos 2009

cabaran getir sudah bermula...

salam...

aku muncul lg...sbnrnya...xda bahan nk crita tp...skrg aku mmg pening la...
xda idea.br aku tau msuk 3year ni mmg susah wei...skt otak wei..pagi td aku g seminar pascasiswazah..lihat calon master n PhD wat presentation tntg tajuk mrk..aku cuba bljr bgaimana nk smpaikn satu presentation yg baik..masa 2...aku tgk..mcm2 soalan dtg..perghh..cam ne la time aku bentang tajuk tesis nnti..mesti mcm bom jangka yg berdetik.tggu ms nk meletup ja..ntah brapa ratus bomm akn dilemparkn atas kpala aku ni...aku pn xtau...tp...pgalaman tsbt mgajar aku erti utk melakukan yg terbaik....kalu nk bjaya..kn la berusaha kn...so aku akan berusaha mjadi yg terbaik antara yg terbaik..insyaAllah..Pn Syra lontarkan cabaran..leh ke wat pbentangan mcm pagi td...perghhh..cabaran ni xtau la aku leh wat ke x..so..tggu hujung sem je la no...sama2 kita nntikn...

Tiada ulasan: