Rabu, 13 Mei 2009

Kembara balik Kampung!!!

Musim cuti dah bermula....
cuti slama 2 bulan..lama 2...huhuh...
xpa..tp aku da pgalaman gak la blik kg nie...
aku bkembara dari K.L hgga la Kedah hnya naik moto kapcai ku..
waduh...perjalanan slama 7 jam..perghh..mmg letih la..
aku blik sorg jer..sedih tol..disebabkn mslh teknikal ms perjalanan..
kwn2 aku tpksa d tinggalkn..aku x ckup ms dah..sbb kapcai aku kn naik kargo lagi..
so ada had ms la..kul 4 kn msuk kargo dah moto..kang pejabat tutup..cam ne nak antar..
tpksa la aku blik sorg2...xpe

aku nyanyi sorg ats moto...lantak la org nk ckp aku gila ke apa..
yg aku tau..aku borin gila..
kot ttdo ms naik moto cam na..mati la...
bhya lor...so nyanyi sorang2..tpekik sana sini..
lagi satu aku blumba dgn lori tyr 10...potong memotong la..hahahha..
letih gila la..




aku sdg memecut laju


ni masa kat sungai perak




ni mmg pengalaman la..
blik kg sorg2..dulu beramai2..cuma sem ni je..aku tpaksa blik sorg..
disebabkn si bidi silap msuk jln..pas 2 tyr dia pancit lak...
haduhh..dugaan 2..masa 2 lak ujan lebat...
cabaran2..sebab 2 la..aku tpksa blik sorg2...
huhuhu..
apa2 pon..aku selamat tiba di kampung ku Langkawi..
naik bot kol 4.30....
sampai umah kul 6 ptg...
tima kasih kpd kwn2 yg doakn aku selamat sampai..

5 ulasan:

I_Hate_Lolipop berkata...

awat x mai singgah kat umah aku kalau hang dah kat sg. perak?

haha, hang pakai helmet nampak gemuk!

ugly duck berkata...

relax la balik kg sorang2..
aku slalu je balik kg sorang2...
dari shah alam ke ganu...
tapi takde la letih sgt...enjoy je lebih :)

MSBH berkata...

cam na nk singgah??
aku xtau umah hg kat mn..
kalu umah hg cam muka hg xpa la gak..senang nk cam..hahaha..

to ugly duck..
borin oo blik sorg2..
cpt ngntok lor..

I_Hate_Lolipop berkata...

kuang hajaq kata rumah aku mcm muka aku..ceh..

xa-b-d alonso berkata...

haha..sori wei sebab aku hang kna balik sorang.hehe..nasib baik hang selamat sampai.klu tnggu km kul 6 bru smpai rumah