Khamis, 2 Ogos 2012

Officialy Finish...

Setelah sekian lama. 5 tahun ok perginya aku berhijrah dari satu tempat ke satu tempat akhirnya sudah selesai jugak perjalanan aku untuk melengkapkan satu lagi objektif hidup.

Kalau nak diikutkan tak pernah terlintas dalam diri ni, sepanjang aku hidup mengimpikan pencapaian seperti sekarang. Semua berlaku sudah ditentukan oleh Allah S.W.T.


Aku juga bersyukur dengan pilihan yang aku lakukan walaupun pelbagai dugaan dan cabaran terpaksa ditempuh. Akhirnya, alhamdulillah matlamat aku sudah tercapai.

Kini, aku sedang mengorak langkah ke bidang baru. Diharapkan pintu rezeki sentiasa terbuka dan memudahkan urusan aku ini.

Ingin mencapai apa yang diinginkan oleh setiap manusia.. Semua orang memerlukan benda ini untuk hidup. Duit, Rumah, dan Pekerjaan menjadi matlamat utama. Juga membantu ibu bapa yang banyak berkorban.

Alhamdulillah bersyukur dengan apa yang telah aku capai sekarang. tunggu bulan 9 nanti untuk naik "PODIUM" menurut kata rakan aku. setel..

2 ulasan:

Cik Z@i Pen@nG berkata...

Tahniah...tahniah...tahniah :)

eton berkata...

tahniah awak.. sama2 la kita gegarkan usm punya podium.. hahaha.. mcm nak buat ape je kan.. hehehe