Rabu, 18 Julai 2012

Anjakan Umur...

Akhirnya usia aku sudah bertambah lagi. Baru ja beberapa hari berlalu usia aku yang sudah bertambah. oh terasa makin tua. 

terima kasih kepada rakan-rakan yang memberi ucapan dari handphone dan facebook. tapi sekarang sudah makin berubah, dunia makin maju semua ucap kat facebook ja.

tapi kat Facebook ni kita boleh tipu tarikh lahir sebenarnya. Terpulang kepada si pemilik la nak masukkan yang betul atau tidak. Orang lain cuma tulis dan ucap ja. hahahhaa.. tapi yang aku betul punya.

Terima kasih kepada si dia yang memberi hadiah dan belanja makan. hahahhaa. tapi tak dapat stik tu. kesian betoi. nanti kita pergi lain no..


Sekarang aku masih mencuba mendalami alam pekerjaan. Memang berbeza dengan apa yang dilalui menerusi zaman belajar ini. 

Jadi harapan aku pulak lepas ini nak mencari kerja la. setelah sekian lama belajar jadi arah gerakan aku kena la berubah.

2 ulasan:

Semut Senyum berkata...

owh, dah kerja ya.. Welcome to the REAL WORLD..

muda lagi tu.. masih banyak perjalanan hidup kene tempuh... =) Good luck dik!

Mr. Straw berkata...

muda la sgt..hahaha