Sabtu, 15 Januari 2011

Terima kasih....

Akhirnya setelah 3 tahun bergelumang dengan belog tercinta. Baru sekarang berjaya melepasi had! Yang otai-otai memang tak leh aku challenge la. Jauh benar mereka tinggal aku. Belog yang baru buat pon jauh lagi hebat dari aku ni. Aku yang 3 tahun baru ja berjaya nak cecah jumlah tu! Bukan apa, dulu belog ni sering tersadai sangat. Tak pernah mata aku ingin datang menyinggah walaupun sesaat. Ish-ish teruk betul tuan belog macam aku ni. Tapi baru sekarang la aku kembali berjinak-jinak. Hasilnya pon ok la. Jadi la dengan usaha aku. Hohoho. Sekarang aku nak ucapkan terima kasih kepada mereka yang sudi datang menjejak tapak KAKI, TANGAN, KASUT, MUKA, TELINGA, PIPI, HIDUNG dan seangkatanya... Mencecah jugak 100 orang follower. Punya la lama tunggu baru sekarang dapat. Hikhikhik....Thank kepada YATIE kerana menjadi orang yang 100!!! 


Terima kasih semua. Nah aku bagi award yang tak seberapa ni. Harap terima seadanya. Hehehe. Tak lawa pon. Saje nak bagi tanda penghargaan kepada anda yang sudi follow belog ini!!!!


Hope anda semua sering datang menjengah belog aku ni! Walaupun kadang-kadang aku jarang update. Agak buzy ckit. Tapi lepas ni aku akan cuba postkan 1 entry setiap hari. Harap-harap boleh la. Orait, nak kena membaca kes!! Lemah betul bab mengkaji kes ni. Tak faham ayat UNDANG-UNDANG yang selalu membelit lidah ketika nak membaca!!! Bye-bye

Tiada ulasan: